Сторінки

14.01.19

Вчитися легко, коли вчитись доступно та цікаво

Варбанець Надія Петрівна -висококваліфікований спеціаліст, ініціативний учитель, який добре володіє методикою викладання в початкових класах.  Організовує освітній процес на сучасному рівні, впроваджує інтерактивні форми й методи навчання, виявляє дослідницький характер професійної діяльності в поєднанні з аналізом педагогічного процесу.  На її уроках панує творча атмосфера, плідна співпраця з учнями. На уроці позакласного читання «Школа добрих вчинків» вчитель затронув тему  життя та творчості О.В. Сухомлинського. На творах Василя Олександровича можна і вчити, і виховувати, адже це – невичерпна криниця пізнання світу і себе.





Найголовнішим завданням педагога на кожному уроці освітнього процесу має стати розвиток у дитини гнучкості мислення. А для цього треба перетворити кожен урок в школі на урок мислення-спілкування, де істина постає як суперечка про істину, як діалог. Під час такого діалогу важливо навчити кожну дитину розмірковувати, гнучко підходити до розв’язання проблем, знаходити нові, оригінальні рішення, для того, щоб відчути задоволення від навчання.
Сьогодні діти тягнуться до комп’ютерних  технологій, як свого часу старше покоління до книги, а середнє до телебачення, проте не слід забувати про високу культуру читання.
  Без високої культури читання, наголошував В. О. Сухомлинський, немає ні школи, ні справжньої розумової праці. Читання - це головне уміння людини в житті, без якого він не може повноцінно пізнати навколишній світ. І тому цьому настільки необхідному умінню дитину учить вчитель початкової школи. Як зробити щоб це вчення не перетворилося на гіркі тортури? Що придумати, щоб урок читання став найулюбленішим? Як учити читанню, щоб діти полюбили книгу, адже книга, прочитана в дитинстві, залишається в пам'яті на все життя і впливає на подальший їх розвиток?
В.О. Сухомлинський наголошував : ,,Навчіть у початкових класах всіх дітей читати так, щоб вони вміли читаючи думати й, думаючи, читати’’.



Всі методи хороші, якщо вони приносять добрий результат і виправдовують мету. І кожен вчитель повинен вибрати свій, враховуючи при цьому і досвід інших вчителів.
Робота вчителя в будь-якому напрямі повинна бути систематичною і регулярною, тільки тоді вона може  дати якийсь результат.
Для досягнення поставленої мети крім традиційних методів і прийомів роботи Варбанець Н.П. застосовує такі технології та методики: Інтерактивні технології: робота в парах, в малих  міні - групах; Інтерактивні технології групового навчання : мікрофон, мозковий штурм, асоціативний кущ, незакінчені речення. Технології ігрового навчання : сюжетні ігри, розігрування ролей; Проектна технологія; Технології критичного мислення (дискусія,  займи позицію);
Дітям  подобаються  такі  вправи,  вони  із  задоволенням  їх  виконують  і  продовжують  цю  роботу  вдома.



Немає коментарів:

Дописати коментар