Сторінки

19.01.19

Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи. Засідання педагогічної ради школи!

Але щоб користуватися свободою вибору, ти повинен розуміти, як робити цей вибір.
Суспільство повинно зрозуміти, що через вчителя ми будуємо нову школу і нове ставлення до дітей.Ми прагнемо перейти до школи, яка розвиває індивідуальність, забезпечує свободу вибору.
                                                              Лілія Гриневич

"Школа має бути відображенням змін у суспільстві навколо нас. Сьогодні фахівці з різних країн можуть збиратися в якійсь країні чи місті Х, обговорити найважливіші проблеми, виробити концепцію та роз'їхатися в різні боки світу знову. Це саме має працювати і в школі, у якій важливо навчити дітей розмовляти між собою, працювати у команді й розробляти спільні програми. Школа — це мініатюрна копія суспільства, життя у якій має базуватися на принципах саморегуляції. Навчання має бути цікавим, а не примусовим. Кожен має знайти свою форму навчання, використовуючи інструменти формальної, неформальної та інформальної освіти", - саме так 18.01.2019 року  розпочала педраду заступник директора з навчально-виховної роботи Чурікова О.В.



Ольга Володимирівна закцентувала увагу колег на аспектах НУШ, і запропонувала провести засідання колективу, базуючись на нововеденнях. 
" Для початку я хочу запропонувати вам участь в одній цікавій грі. Нам дуже рідко говорять добрі слова з приводу нашої професійної діяльності, але ж без теплого слова і влітку холодно. Я думаю, що зараз ви сіли поруч з тією людиною, яку ви  знаєте не тільки як педагога, методиста, педагог-організатора або заступника директора, але і як людину, з якою вам приємно спілкуватися. У вас є унікальна можливість висловити свої добрі думки і почуття по відношенню до праворуч  сидячого сусіда з приводу його професійних якостей. Для цього необхідно взяти в свою руку руку сусіда і сказати йому ці слова," - продовжила Ольга Володимирівна і всі ативно почали обмінюватися компліментами














Така відвертість  переконує в неповторності, незамінності педагогічних особистостей, в тому, що в надійних руках школа, коли педагоги відчувають власну цінність, поважають колег, люблять дітей
 Через вчителя ми будуємо нову школу і нове ставлення до дітей.
Зі структурою НУШ ознайомила колектив Голова методичної ради школи Мурашко Н.П.


Заступник диретора Чурікова О.В. після отриманої інформації запропонувала поділитися на групи інаписати асоціації, які виникають від нового слова НУШ, що із задоволенням було зроблено.


Продовжила раду вчитель початкових класів Могетич С.Г., яка на практиці показала, як діють запропоновані вправи НУШ на практиці
Ланцюг знайомств під єдиний ритм





робота в групах (поділ на кольором сніжинки)







Як працювати з ЛЕГО, свої рекомендації та практичне застосування продемонстрували вчитель 1 класу Бруквач О.М. та заступник директора Чурікова О.В.





 Що ми розуміємо під поняттям рефлеція і як це стосується НУШ розказала та показала практичний психолог Голіченко О.В.
мал.ємо свої долоні аби написати враження від педагогічної ради (елемент рефлексії)

Все про критичне мислення:  розуміння, застосування та аналіз- як це діє на практиці продемонстувала вчитель початкових класів Голова методичного об*єднання вчителів початкових класів Варбанець Н.П.













 Аналіз адаптаційного періоду 1 та 5 класу продемонструвала практичний психолог школи Голіченко О.В та надала класним керівникам відповідні рекомендації



Директор школи Кобилянська В.Л. запропонувала підібрати на кожну літеру слова УЧИТЕЛЬ асоціації, що б відповідали на питання "ЯКИЙ ВІН сучасний УЧИТЕЛЬ?"


 Вчитель фізики та математики Серпенінова О.О., побажала всім натхнення, опираючись на три закона НЬЮТОНА


А завершилась педрада приємною несподіванкою - авторським віршем
учня, який забажав не називати свого прізвища. Зачитала вірш вчитель зарубіжної літератури Якименко С.В.


Отож, ,педагогічні системи мають розвивати не тільки особистість, а й самі розвиватися
Вчитель має бути готовим до процесу оновлення педагогічної системи
Сьогоднішнє завдання вчителя – створити умови для розвитку учня, його здібностей, творчого сприйняття знань, виробити вміння самостійно мислити, мотивацію до вивчення предметів
Учень має навчитися не тільки відповідати на запитання, а й вміти їх ставити і шукати на них відповіді
Сучасний вчитель – демонструє універсальні і предметні способи дії, ініціює дії учні, корегує і консультує їх, знаходить способи включення в роботу всіх, створює умови для набуття життєвого досвіду, є партнером учнів та батьків
Сучасний вчитель ставить SMART-мету (конкретну, чітко сформовану; вимірювальну, реальну, можливу для досягнення, визначену в часі)
Виробити в учня потребу і вміння навчатися впродовж життя може тільки той, хто сам постійно навчається, вміє і бажає цього.

Немає коментарів:

Дописати коментар