Сьогодні освіта переживає якісно новий етап розвитку. Це пов’язано
з кардинальною зміною пріоритетів освіти на державному рівні: на перший план
висувається становлення особистості учня, розвиток його здібностей та
можливостей. Актуальність обраної теми визначається необхідністю
забезпечення пізнавальної активності учнів, виховання їх творчих здібностей, як
розвивати у дитини стійкий інтерес до навчання, до знань. Проблема пізнавальної
активності – одна із вічних проблем педагогіки. Педагоги минулого і сьогодення по
різному намагаються відповісти на одвічне питання: як зробити так, щоб дитина
вчилася з бажанням?
Пізнавальну активність як педагогічне
явище необхідно розглядати як двосторонній взаємопов’язаний процес: з одного
боку – це форма самоорганізації і самореалізації, з іншого –
результат особливих зусиль педагога в організації пізнавальної діяльності
учнів, саме так працює вчитель початкових класів Н.П. Варбанець. Не секрет, що
для різних учнів характерна різна інтенсивність в активному пізнанні предметів.
Враховуючи це, Надія Петрівна планує урок. Своє завдання вчитель вбачає в тому,
щоб підготувати людину мислячу, здатну не просто отримувати знання, але і
використовувати їх у житті. 06 грудня у 4-б класі відбувся урок української
мови з теми «Прикметник», сам прикметник завітав в гості до учнів, щоб
дізнатися, чи є у нього друзі в цьому класі. З позитивним настроєм учні
приступили до роботи. На уроці діти більшість працювали самостійно, а учитель
лише керував процесом. Нестандартні завдання на уроці були
представлені у вигляді проблемних ситуацій, змагань та завдань. І вчитель, і
діти отримали велике задоволення від уроку. Не згасає надія, що з
такою підготовкою до уроків вчителя, результати державної підсумкової атестації
будуть високими.
Немає коментарів:
Дописати коментар