Сторінки

03.02.20

Здоров’я - не все, але без здоров’я - нічого. Сократ


Макогон М. С. провів урок фізичної культури у 5 класі «Модуль баскетбол». Уроки  по вивченню даної теми є дуже ефективними. У підготовчій частині вчитель перевірив готовність учнів до уроку: їхнє самопочуття, наявність у присутніх спортивної форми, показники ЧСС та  наголосив на актуальності фізичного самовдосконалення в наш час, мотивувавши вихованців до подальшої роботи. Провівши бліц-опитування з теми «Баскетбол», перейшов до дихальних вправ, якими забезпечив можливість підготувати дихальну систему до фізичних навантажень. П′ятикласники приємно вразили своєю вправністю та організованістю. Розтягування м’язів відбувалося з подальшим ускладненням, що забезпечило гармонійне навантаження на окремі частини організму та в цілому. Так як з усіма вправами учні були знайомі, тому розминку було проведено з високою моторною щільністю. В основній частині уроку вчитель використовував різні форми діяльності: робота в парах, групові та позмінно-індивідуальні







Впродовж уроку учні отримували словесну та наглядну інформацію про техніку виконання прийомів гри в баскетбол, здійснювався індивідуальний диференційований підхід у виправленні технічних помилок, дозування навантаження та відпочинку. При відпрацюванні передач та ловіння м’яча партнерові двома руками від грудей, використовувалися футбольні м’ячі, щоб учні мали змогу докинути передачу і отримати її. Потім завдання було ускладнене і учні відпрацьовували вправи у русі, виконуючи їх під музику що ще більше зацікавило дітей. Кожен був по-своєму неперевершений та унікальний. Діти із захопленням виконували вказівки вчителя та намагалися старанно дотримуватися рекомендацій. Для того, щоб відновити дихання, було проведено гру «Піонербол», у якій діти, могли закріпити відпрацьовані вправи, що дало змогу поступово заспокоїтися після навантажень. Під час гри виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою, а також вчителя й учнів. Результативність  уроку залежить від підготовки та попередньої системної і кропіткої роботи вчителя й учнів. Учні працювали добре і тому досягли певних результатів. Діти  достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху. Саме на таких уроках учні  не тільки отримують неабияке задоволення, позитивний емоційний настрій, відкриють для себе багато нового та цікавого, але й суттєво зміцнюють своє фізичне та психічне здоров’я.



Немає коментарів:

Дописати коментар