Сторінки

25.02.21

Педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ. Математична освітня галузь

24 лютого 2021 року відбулося засідання ШМК  вчителів початкової школи. Тема «Педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ. Математична освітня галузь». Засідання почали міні-тренінгом, який провела вчитель початкових класів Могетич С.Г. під час якого, усі учасники засідання  зробили висновки, що партнерські взаємини між учнем, учителем та батьками є однією з ключових засад  якісного реформування української школи. І це не дивно, адже лише завдяки порозумінню, співпраці та підтримці кожного учасника навчального процесу можна досягти позитивного результату. 
Педагогіка партнерства є актуальною для всіх рівнів шкільної освіти, а не лише у межах НУШ. Вчителі обмінялися досвідом роботи із впровадження в освітній процес інтерактивних форм організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: кейс-технологія; «перевернуте навчання»; педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.










Немає коментарів:

Дописати коментар