Сторінки

12.01.22

Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо ступайте в воду, а якщо хочете навчитися розв'язувати задачі, то розв'язуйте їх. Д.Пойа

11 січня зібралася на своє третє засідання Методична комісія вчителів природничо-математичного циклу на педагогічні обговорення з теми: « Розвиток предметно-математичних та професійних компетентностей педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей здобувачів освіти». Були обговорені питання «Особливості методики уроків із застосуванням компетентністного підходу в освітньому процесі
  НУШ».
З цікавістю слухали Под'ячеву Л.Л., яка висвітлила питання співвідношення між ключовими та предметними компетентностями, що реалізуються в шкільному курсі інформатики в умовах НУШ, вчитель географії Гергелєва Л.С. провела майстер-клас «Елементи народознавства як засіб формування компетентностей на уроках географії», переглянули презентацію: «Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність на уроках математики», яку підготувала Мурашко Н.П., голова МК Серпенінова О.О. поділилися досвідом розв'язування задач практичного змісту на уроках математики в 6 класі під час проведення «Економічного симпозіуму», де представники  різних професій: фермери, будівельники, банкіри, промисловці, кулінари розв'язували задачі з теми «Відношення та пропорції» і переконувалися у важливості вміння знаходити правильні рішення у кожному випадку. Обмінялися досвідом з питання привернення уваги дітей та дорослих (шляхом перегляду серії мотивуючих відеороликів за участю відомих осіб з прикладами практичного застосування математики у професії та житті людини. Крім методичних, обговорили організаційного питання: аналіз рівня навчальних досягнень здобувачів освіти в I семестрі в порівнянні з аналогічними показниками за попередні навчальні періоди з метою відстеження динаміки зміни показників, визначення проблемних питань та шляхів подолання перешкод в отриманні міцних знань, вибір проектів підручників для 9 класу 2022/2023 навчальний рік.






Немає коментарів:

Дописати коментар