Сторінки

20.10.22

Навчання ніколи не вичерпує розум. (Леонардо да Вінчі)

Інклюзивна освіта – це освітня технологія, яка передбачає навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами у звичайному навчально-виховному закладі, де створені відповідні умови для забезпечення максимальної ефективності навчального процесу. На сучасному етапі розвитку освіти дітей з особливими освітніми потребами пріоритетного значення набуває створення інклюзивного освітнього середовища. У такому середовищі всі діти навчаються разом у системі масової освіти за загальноосвітніми навчальними програмами, що пристосовані до потреб такої дитини. Серед першочергових кроків у напрямі створення інклюзивного середовища вбачаються такі: відмовитися від стереотипних поглядів на вчителів, учнів і навчальний процес; формувати в школі атмосферу, засновану на ідеях інклюзії; розбудувати школу як громаду; зосереджуватися на співпраці, а не на конкуренції; прищеплювати віру в свої сили кожному члену шкільного колективу. 

У нашому закладі відкрито сім класів з інклюзивною формою навчання, тому ми знаємо, що це дуже тривала, клопітка, системна робота, але без цього у нас не буде співпраці, взаєморозуміння, формування нового світогляду, а, найголовніше нe буде належних результатів щодо освіти, реабілітації та інтеграції в соціум дітей з особливими потребами в цілому. І ми готові подолати всі труднощі -  тому постійно вчимося та вивчаємо досвід інших. Ось і 12 та 15 жовтня вчителі закладу були учасниками онлайн-семінару, який організував та провів Дмитро Прасол - доктор філософії в галузі соціальних і поведінкових наук, практичний психолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсного центр №3» Миколаївської міської ради. Всі учасники отримали кваліфіковану та розгорнуту відповідь на питання щодо укладання такого важливого документа, як індивідуальна програма розвитку дитини з ООП. Ми впевнені, що наші зусилля та пошук нових підходів не будуть марними.






Немає коментарів:

Дописати коментар