У нашому закладі відкрито сім класів з інклюзивною формою навчання,
тому ми знаємо, що це дуже тривала, клопітка, системна робота, але без цього у
нас не буде співпраці, взаєморозуміння, формування нового світогляду, а,
найголовніше нe буде належних результатів щодо освіти, реабілітації та
інтеграції в соціум дітей з особливими потребами в цілому. І ми готові подолати
всі труднощі - тому постійно вчимося та
вивчаємо досвід інших. Ось і 12 та 15 жовтня вчителі закладу були учасниками
онлайн-семінару, який організував та провів Дмитро Прасол - доктор філософії в
галузі соціальних і поведінкових наук, практичний психолог комунальної установи
«Інклюзивно-ресурсного центр №3» Миколаївської міської ради. Всі учасники
отримали кваліфіковану та розгорнуту відповідь на питання щодо укладання такого
важливого документа, як індивідуальна програма розвитку дитини з ООП. Ми
впевнені, що наші зусилля та пошук нових підходів не будуть марними.
Сторінки
▼
20.10.22
Навчання ніколи не вичерпує розум. (Леонардо да Вінчі)
Інклюзивна
освіта – це освітня технологія, яка передбачає навчання й виховання дітей з
особливими освітніми потребами у звичайному навчально-виховному закладі, де
створені відповідні умови для забезпечення максимальної ефективності
навчального процесу. На сучасному етапі розвитку освіти дітей з особливими
освітніми потребами пріоритетного значення набуває створення інклюзивного
освітнього середовища. У такому середовищі всі діти навчаються разом у системі
масової освіти за загальноосвітніми навчальними програмами, що пристосовані до
потреб такої дитини. Серед першочергових кроків у напрямі створення
інклюзивного середовища вбачаються такі: відмовитися від стереотипних поглядів
на вчителів, учнів і навчальний процес; формувати в школі атмосферу, засновану
на ідеях інклюзії; розбудувати школу як громаду; зосереджуватися на співпраці,
а не на конкуренції; прищеплювати віру в свої сили кожному члену шкільного
колективу.
Немає коментарів:
Дописати коментар