Сторінки

05.01.23

Вивчаємо формувальне оцінювання або засідання прородничо-математичного циклу

5 січня зібралася МК природничо-математичного циклу гімназії, щоб поділитися досвідом організації освітнього середовища НУШ та концептуальним значенням наскрізного виховання. Голова МК Серпенінова Олена Олександрівна запросила класного керівника 5 класу Карлійчук Антоніну Іванівну. Головне питання, що турбувало всіх, як зробити оцінювання в 5 класі НУШ інструментом навчання та підвищення мотивації.

 Досвідом поділилися вчителі, що викладають предмети природничо-математичного циклу в 5 класі. Розкрили відмінності формувального і рівневого оцінювання, розповіли про  етапи формувального оцінювання, ефективність підсумкового оцінювання в 5 класі. Корисним був виступ психолога  Голіченко Ольги Вікторівни, яка  звернула увагу присутніх на те, що традиційно ми ставимося до помилок як до катастрофи і вчимо того дітей. Рівнева оцінка цьому сприяє. Натомість, оцінювання – процес емпатійний. Коли ми не розраховуємо на оцінку, а займаємось тим, що приносить задоволення, дофамін виділяється під час самої діяльності, підвищуючи мотивацію. Що діти під час війни, потребують формувального підходу, зворотного зв’язку для покращення результатів. В дружньому спілкуванні прийшли до висновку, що формувальне оцінювання нині має бути неформальним та незаангажованим. Варто добре продумати баланс формувального й поточного оцінювання. А під час підсумкового надати можливість покращити оцінку, підійти до нього реалістично та об’єктивно, з урахуванням усіх особливостей дитини, її стану та обставин, у яких вона опинилась.







Немає коментарів:

Дописати коментар