12.05.19

Вишиванок багато не буває! Конкурс світлин до Дня вишиванки!

Вишиванка для мене — це свято! Це Різдво, це Великдень, це день народження, це будь-який день, який я вважаю святом. А ще — це мій оберіг. Наша вишиванка несе в собі код української нації. Тому коли я її одягаю, то відчуваю силу захисту українського роду. Мені легко і радісно в ній! - народний артист України Анатолій Гнатюк.
До дня вишиванки у школі оголошено конкурс світлин за номінаціями:
- Селфі у вишиванці;
- Чоловіча вишиванка;
- Жіноча вишиванка;
- Наймолодша вишиванка;
- Вишиванка у родинному колі;
- Креативна вишиванка;
- Оригінальний образ.

Умови конкурсу дуже прості: потрібно вибрати номінацію, зробити фото на надіслати класному керівникові до 14.05.2019 року. Результати та вручення відбудуться після святкової ходи 16.05.2019 року. Маємо вже такі світлини!





























































Немає коментарів:

Дописати коментар