23.03.20

Відпрацьовуємо формати дистанційного навчання!

Не секрет, що із введенням карантину в закладах освіти багато шкіл були не готові до запропонованого МОН дистанційного навчання. Наша школа не стала виключенням. Відпрацьованих навичок роботи разом з учнями в реальному часі під час дистанційного навчання не було. Тому ми починали з нуля. З 12.03. по 20.03. педагогічний колектив опрацьовував рекомендаціїї фахівців та досвід вчителів, які вже досить тривалий час ефективно працюють на відстані й добре розуміються на сучасних технологіях. Отже прийшов час кожному вчителю бути медіаграмотним.
1.      Подаємо матеріал (теорію). Тему пропонуємо через готовий відеоконтент, який за конкретним запитом легко знайти на  YoutubеВсі активно готуються до ЗНО, тож усі теми з 5-го до 11-го класу так чи інакше висвітлені у відеороликах.
2.      Після відео даємо практичний блок. Зараз у відкритому безкоштовному доступі чимало онлайн-тренажерів, які допомагають учням перевірити завдання та себе. Якщо говорити про українську мову — гарним тренажером є  WebPen.com.ua,  який поєднує теоретичні положення й практичні завдання, що сприяє засвоєнню граматики і вдосконаленню правописних навичок (Мова – ДНК нації https://ukr-mova.in.ua/duktantu ). На сайті  http://ua.onlinemschool.com/ у розділі Вправи  (http://ua.onlinemschool.com/math/practice/)  зібрані задачі з математики різного ступеня складності, розв'язуючі, які учні можуть оцінити свій рівень знань і отримати корисний досвід.
3.      Обираємо інструменти для перевірки.  Класні ресурси learningapps.org та https://naurok.com.ua/test Це система готових вправ з різних предметів, та ще й з можливістю автоматичної перевірки системою. А ще вчитель може редагувати, створити свої вправи й моніторити виконання цих вправ.
Найбільш зручною та багатофункціональною для контролю й перевірки знань онлайн є ClassTime. Це безкоштовний тестовий сервіс, де вчитель може використати 9 абсолютно різних і нестандартних типів запитань. Є відкриті запитання, запитання на встановлення відповідності, можливість дати розлогу відповідь на запитання. щоб вчитель промоніторив і зрозумів, наскільки дитина добре опанувала цю тему. Через цей же сервіс можна створити опитування, дати до нього доступ дітям. На закріплення знань учням можна давати контрольний тест через цю платформу.
4.      Живе спілкування. Щоб учні мали змогу спілкуватись з учителем— раз на тиждень фахівці рекомендують робити прямі трансляції. Краще робити це в середу чи в четвер, за день чи два до виставленого дедлайна по завданнях. Зручно робити це у формі прямого ефіру в закритій групі у Facebook. У Google Glassroom теж є інструмент для трансляцій — Hangout. Така трансляція автоматично публікуватиметься на YouTube-каналі,
5.      Група у Viber чи Facebook. З учнями вчителі спілкуються найчастіше у Viber-групах. У Facebook, можна створити закриту групу, вона дає більше можливостей — наприклад, проведення онлайн-трансляцій, а от у Viber доведеться записувати короткі відео, це незручно, а також немає можливості хронологічно відстежувати повідомлення, якщо до якогось з меседжів з’являтимуться коментарі.
6.      За потреби шукаємо заміну інтернету. Не завжди в дітей є доступ до інтернету, особливо коли йдеться про сільську місцевість. Школярів, у яких немає змоги користуватись інтернет-зв’язком, забезпечуємо класичними стандартними завданнями з підручників. Також школярі можуть скористатися форматом… телеуроків, адже телевізор вдома є майже в усіх. 
7.      Підготовка до ЗНО. Завдання, відповіді та інтерактивні тести онлайн. Діти готуються до ЗНО — найкращим рішенням буде запропонувати їм зареєструватися (якщо хтось досі не знайомий) на онлайн-платформі для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання ILearn. Навчання тут цікаве, безкоштовне і доступне 24/7: А за гарне навчання ще й можна підзаробити віртуальні монетки «вчибакси» і обміняти їх на прикольних героїв. Сервери платформи надійні і дуже гостинні. А коли учні повернуться до школи, можуть порівняти, хто скільки заробив «вчибаксів», які найскладніші вправи виконав.
        Вчитель початкових класів Гавлюковська О. А. ще до введення карантину, працювала з класом на платформі  https://classroom.google.com/h — це безкоштовний сервіс, яким може скористатися кожен, хто має обліковий запис у Google. Цю технологію опановують Криницька В. В. і Варбанець Н. П. Адміністрація школи вдячна всім вчителям, які у час випробувань скооперували всі свої знання та можливості, не панікували, а продовжують опановувати компꞌютерну грамотність та роботу з онлайн платформами й свідомо та відповідально працюють під час дистанційного навчання.

Сьогодні можливості Інтернету безмежні, тому ми насолоджуємося роботою з крутими освітніми ресурсами

Немає коментарів:

Дописати коментар