Якщо академічну частину компетентностей у школах уміють оцінювати, то соціальну - тільки навчаються. Тому 6 січня 2021 року на базі нашої школи головою міжшкільної комісії вчителів початкової школи Варбанець Н.П було організоване засідання на тему "Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу" під час якого вчителі 3 класів опрацьовували та узагальнювали модель формувального та підсумкового оцінювання. Спершу визначили відмінності між традиційним та формувальним оцінюванням, між формувальним та підсумковим. Опрацювали алгоритм діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання та на практиці опановували його техніки. Детальніше Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу
12.01.21
Засідання методичної комісії вчителів 3 класів
Третій
рік початкова школа працює за компетентнісним навчанням. Це означає, що учні
замість запам'ятовування інформації опановують компетентності (навчання через
практику і тому, що знадобиться в житті). Таке навчання передбачає не лише
опанування академічних знань (з математики, мов, природничих наук), а й так
званих соціальних компетентностей (уміння працювати в команді, вирішувати
складні проблеми, пропонувати нові ідеї).
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар