5
січня зібралася МК природничо-математичного циклу гімназії, щоб поділитися досвідом організації освітнього
середовища НУШ та концептуальним значенням наскрізного виховання. Голова МК Серпенінова Олена Олександрівна запросила класного керівника 5 класу Карлійчук Антоніну Іванівну. Головне
питання, що турбувало всіх, як зробити оцінювання в 5 класі НУШ інструментом навчання
та підвищення мотивації.
Досвідом поділилися вчителі, що викладають предмети
природничо-математичного циклу в 5 класі. Розкрили відмінності формувального і
рівневого оцінювання, розповіли про
етапи формувального оцінювання, ефективність підсумкового оцінювання в 5
класі. Корисним був виступ психолога
Голіченко Ольги Вікторівни, яка
звернула увагу присутніх на те, що традиційно ми ставимося до помилок як
до катастрофи і вчимо того дітей. Рівнева оцінка цьому сприяє. Натомість,
оцінювання – процес емпатійний. Коли ми не розраховуємо на оцінку, а займаємось
тим, що приносить задоволення, дофамін виділяється під час самої діяльності,
підвищуючи мотивацію. Що діти під час війни, потребують формувального підходу,
зворотного зв’язку для покращення результатів. В дружньому спілкуванні прийшли
до висновку, що формувальне оцінювання нині має бути неформальним та незаангажованим. Варто добре продумати баланс формувального й поточного
оцінювання. А під час підсумкового надати можливість покращити оцінку, підійти
до нього реалістично та об’єктивно, з урахуванням усіх особливостей дитини, її
стану та обставин, у яких вона опинилась.
Немає коментарів:
Дописати коментар