19.12.19

Вчитель тільки відкриває двері, далі Ви йдете самі! (Народна мудрість)

Сьогодні освіта переживає якісно новий етап розвитку. Це пов’язано з кардинальною зміною пріоритетів освіти на державному рівні: на перший план висувається становлення особистості учня, розвиток його здібностей та можливостей. Актуальність обраної теми визначається необхідністю забезпечення пізнавальної активності учнів, виховання їх творчих здібностей, як розвивати у дитини стійкий інтерес до навчання, до знань. Проблема пізнавальної активності – одна із вічних проблем педагогіки. Педагоги минулого і сьогодення  по різному намагаються відповісти на одвічне питання: як зробити так, щоб дитина вчилася з бажанням?  


 Пізнавальну активність як педагогічне явище необхідно розглядати як двосторонній взаємопов’язаний процес: з одного боку – це форма  самоорганізації і самореалізації, з іншого – результат особливих зусиль педагога в організації пізнавальної діяльності учнів, саме так працює вчитель початкових класів Н.П. Варбанець. Не секрет, що для різних учнів характерна різна інтенсивність в активному пізнанні предметів. Враховуючи це, Надія Петрівна планує урок. Своє завдання вчитель вбачає в тому, щоб підготувати людину мислячу, здатну не просто отримувати знання, але і використовувати їх у житті. 06 грудня у 4-б класі відбувся урок української мови з теми «Прикметник», сам прикметник завітав в гості до учнів, щоб дізнатися, чи є у нього друзі в цьому класі. З позитивним настроєм учні приступили до роботи. На уроці діти більшість працювали самостійно, а учитель лише керував процесом.  Нестандартні завдання на уроці були представлені у вигляді проблемних ситуацій, змагань та завдань. І вчитель, і діти отримали  велике задоволення від уроку. Не згасає надія, що з такою підготовкою до уроків вчителя, результати державної підсумкової атестації будуть високими.



















Немає коментарів:

Дописати коментар