У І семестрі
2018-2019 н.р. робота педагога-організатора проводилася згідно
програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів", затверджених наказом Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту України від 31.10.2011 №1243», Концепції
національно-патріотичного виховання, основної проблеми школи, виховного плану
школи та плану роботи педагога-організатора. Впродовж І семестру
проводилися загальношкільні свята та заходи, тематичні лінійки, уроки мужності,
уроки-реквієми, уроки-пам’яті, бесіди, заняття-тренінги, інтелектуальні ігри,
рейди по відвідуванню школи учнями, дотримання санітарно-гігієнічних норм в
класних кімнатах та зовнішньому вигляді учнів; засідання шкільного
комітету, участь у заходах та конкурсах спільно з РЦДЮТ в межах громади.
Виховна робота здійснювалася на створення сприятливих умов для всебічного
розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду,
ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної
індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі саме здорового
способу життя, через пропаганду духовних надбань українського народу, через
заходи, спрямовані на виховання любові до рідної землі, на осмислення самовизначення у
виборі професії
Виховна робота в
школі проводиться за такими орієнтирами:
- ціннісне
ставлення до себе;
- ціннісне
ставлення до сім'ї, родини, людей;
- ціннісне
ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне
ставлення до праці;
- ціннісне
ставлення до природи;
- ціннісне
ставлення до культури і мистецтва.
Пріорітетними були
наступні напрямки виховної роботи: цінісне ставлення особистості до суспільства
і держави, виховання справжнього громадянина-патріота,
ціннісне ставлення до себе, ціннісне ставлення особистості до сім’ї,
родини, людей. В межах цих орієнтирів проводяться шкільні
свята і виховні заходи.
Основними
функціями педагога організатора є сприяння розвитку і діяльності дитячих
громадських організацій та організація дозвілля учнів. То ж, план роботи було
складено виходячи з функцій та обов'язків педагога - організатора.
ІІ Робота з самоврядування
В школі
вже багато років працює дитячо -
юнацьке об’єднання «ЮНІКС»
(юні ініціатори корисних справ), яке
є незалежним від органів влади, будь – яких партій чи політичних об’єднань.
МЕТА
– сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співпрацювати на
принципах партнерства, гласності, демократизму;
ПРОВІДНА
ІДЕЯ – всебічне
виховання учнів через участь в органах учнівського самоврядування;
ПРИНЦИП – «Самі
вирішили – самі зробили – самі відповідаємо»
ДЕВІЗ –
«Пропонуй! Плануй! Організовуй! Виконуй!»
ЗАВДАННЯ :
·
забезпечення і захист прав та інтересів учнів;
·
забезпечення виконання учнями своїх обов’язків;
·
сприяння навчальній та творчій діяльності учнів
Вищим
органом самоврядування є загально учнівські збори, які скликається
два рази на рік.
Учнівський комітет – виконавчий орган, до
складу якого входять командири класів, голови центрів. Учком організовує роботу системи шкільного учнівського самоврядування, підводить
підсумки роботи центрів. Засідання Учкому проводиться один раз на місяць. На
них заслуховуються звіти лідерів
центрів, вирішуються поточні питання.
Центри є структурним елементом
учнівського самоврядування. Це
добровільне об’єднання учнів, котре формується на початку навчального року. До
складу Центру входять офіційний представник класу і всі бажаючі і підтримуючі
цілі і задачі, які стоять перед Центром.
Мета
Центрів – розвиток інтересів і творчих здібностей школярів,
формування активної життєвої позиції.
Члени Центрів вибирають
голову, який входить до Учкому. Члени Центрів збираються один раз на місяць,
при необхідності один раз на неділю. За кожним центром закріплений
педагог-консультант, який подає допомогу в плануванні, аналізі, підведенні
підсумкової роботи.
Центри розвитку дитини для молодших
школярів 1 – 4 класів
Центр дисципліни і порядку «Упорядники»
Навчальний центр «Всезнайки»
Культмасовий центр «Розважайлики»
Спортивний
центр «Чемпіони»
Центр інформації «Художники»
Центр екології та охорони дов
На
першому засіданні учкому було затверджено положення про конкурс «Кращий клас
року» серед учнів 5 – 11 класів.
Кожен
клас веде сигнальний зошит, де за 5 – бальною шкалою вчителі – предметними
виставляють оцінки «За дисципліну», «За навчання», «За санітарний стан», «За
зовнішній вигляд».
В кінці тижня група із членів учкому підраховує середній
бал і фіксує його на екрані змагань на стенді «Шкільне життя».. Щопонеділка
клас, що набрав найбільшу кількість балів отримує перехідний вимпел «Кращий
клас», також додатковий бал і вимпел отримує той клас, який краще чергував - «Кращий черговий клас» і «Кращі у чистоті».
Крім
цього додати собі бали можна , перемагаючи у різних командних змаганнях та
конкурсах.
Така ж система оцінювання була запроваджена і
для учнів молодших класів. Кожен клас молодшої ланки чергує в свій день
тижня із своїм класоводом і чергові
виставляють бали : за поведінку, за форму, за чистоту! В кінці тижня голова учкому збирає сигнальні
зошити всіх класів початкової школи і
визначає рейтинг, а на загальній лінійці вручають вимпел «Кращий сигнальний", "Кращий черговий клас". Також проводяться вибори Президента учнівського самоврядування
-
Перевірка санітарного стану кімнат – щодня
-
Перевірка зовнішнього вигляду (2 рази на семестр)
- Перевірка книжок –
1 раз на семестр
ІІІ Організаційна робота учнів загальноосвітньої школи
1.Аналіз соціального стану учнівського колективу - до
15.09.
2. Організація чергування по
школі вчителів та учнів (7 – 10
класи) - до 03.09.
3Робота по залученню школярів до центрів та гуртків за інтересами - до 10.09.
4.Поновлення стендів - постійно
-
Кращий черговий
клас
-
Кращий санітарний
стан класних приміщень
-
Кращий клас по
сигнальним зошитам
6. Залучати учнів
до предметних тижнів (постійно за графіком )
7. Загально - шкільні свята:
- Свято Першого дзвоник»
-
Участь у концерті
до Дня села – 22.09
Свято до Дня козацтва - 14.10 "Гідні козаки славних прадідів"
ІІІ. Основні
орієнтири виховання
1.
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
( громадянське, патріотичне, родинне
виховання)
Мета: формування почуттів
любові до Батьківщини, її національних цінностей; шанобливе ставлення до
державної символіки, повага прав людини ( толерантність, миролюбність), вивчення
культури свого народу і прагнення дотримання традицій, виховання почуття
поваги, гордості до своїх батьків, роду, народу, місця де народився .
1. «Україна – європейська держава»- матеріали до першого уроку
День Знань – 03.09
2. Участь у флешмобі «Барабойське коло миру» - 21.09
3. продовження пошуково - дослідницьку роботу з увінчання
бойових подвигів захисників Батьківщини
4. впорядкування могил, пам’ятника-обеліска в селі (жовтень)
6. «Проблема правового
захисту сім'ї і дитинства» 15.11
7. Свято до Дня українського козацтва – 12.10
8.
Участь у
святкуванні Дня української мови – 09.11
9. Акція «Засвіти свічку» -до річниці голодомору – 24.11
2. Ціннісне ставлення до людей (моральне
виховання)
Мета: формування
духовно-моральної культури особистості:
чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності,
милосердя, виховання родинних, особистих, громадянських цінностей; вміння
співпрацювати з іншими, в колективі, співпереживати, здатність враховувати
думки товаришів, поваги до товаришів.
1. Акція милосердя «Людським теплом і добротою хай
зігріються серця» (до Дня людей похилого віку). 1.10
2. Акція «Вчитель не повинен бути самотнім» - запрошення на
свято вчителів пенсіонерів «Низький уклін вам, вчителі».
3. Виховна година, до Міжнародного дня інвалідів «Ми завжди
повинні нести іншим світло добра і любові». 03.12
4. Акція «Діти – дітям» . (До свята Миколая , новорічних
свят - допомога дітям з малозабезпечених сімей).
3. Ціннісне ставлення до природи( екологічне
виховання)
Мета: формування
екологічної культури, гармонійне співіснування з природою та зв'язок з
національними традиціями ; відповідальне ставлення до природи, правових норм,
до природи як середовища існування людини; виховання почуття особистої
причетності до збереження природних багатств ,відповідальності за них.
1. Похід стежками рідного краю «Мальовничі куточки мого
села» . Похід вихідного дня – 16.09
2. Виставка творчих робіт. «Екологічна варта» - протягом
жовтня
3. Екологічна акція «Квітуй,
моє рідне село» - упорядкування території села. (протягом жовтня)
4. Акція «Збежемо Чорне море» - 30.10
5. Виступ екологічної агітбригади «Крапелька» -01.11 – 12.11
Розчищення і облагородження берега річки «Де вода тече –там край життя і краси»
Розчищення і облагородження берега річки «Де вода тече –там край життя і краси»
09.11 - 10.11
7. Природоохоронна акція «Ялинка» - 12.12
4. Ціннісне ставлення до праці (трудове виховання)
Мета: виховання в учнів
працелюбності, старанності, бережливості господарського ставлення до суспільної
власності; усвідомлення значимості праці в житті людини, виборі професії,
повага до людей праці, які створюють духовні та матеріальні блага та цінності.
1. Акція «Створи собі красу і затишок». Краще озеленення
класних приміщень. - вересень
2. Акція «Книга скаржиться! Книга дякує!» - раз на
семестр
3.
Участь в конкурсі
«Щедрість рідної землі» (матеріали на
сайті) 02.10
4. Трудовий десант «За чисте довкілля» - раз на місяць (матеріали на сайті)
5. Майстерня
«Подарунок своїми руками» – виготовлення
композицій, іграшок, плакатів
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
(художньо-естетичне виховання)
Мета:Формування
естетичної культури і мислення та почуттів засобами художніх образів різних
видів мистецтва; розвиток художньо-естетичних емоцій, смаків, навичок до
розробки і участі в творчих мистецьких проектах.
1
«Все починається із
першого дзвінка!» Урочиста лінійка до
свята Першого дзвоника.
2
Концерт до Дня села
4
Виставка робіт
«Знай і люби свій рідний край»
5
Концерт «Миколай,
Миколай, ти до нас завітай»
6
Вечір відпочинку «Новорічний карнавал»
6. Ціннісне
ставлення до себе ( за здоровий спосіб
життя)
Мета: формування основних засад «Я концепції» особистості (самопізнання,
самовизначення, самовиховання, самовдосконалення);
прагнути бути фізично здоровою людиною, знати про наслідки негативного
впливу шкідливих звичок на здоров’я людини.
1. Година спілкування «Здорові
звички, здоровий спосіб життя» - 11 09
2. Урок здоров’я «Країна здоров’я» - 07.10
3. Ділова гра: «Здоров’я –це спадщина
чи власне надбання ? » - виготовлення колажу «В здоровому тілі –
здоровий дух» - 11.10
4.Участь у науковій конференції, яку провела методист
Дальницького відділу освіти, культури та спорту Самойленко Наталія Григорівна –
«Снід – це проблема, яка стосується
кожного!» - 30.11
Висновок.
Висновок.
У ІІ семестрі
2018-2019 н.р. продовжити роботу
над реалізацією вище зазначених завдань і мети виховної роботи :
- активізувати
роботу шкільного учнівського самоврядування, відродити шефську роботу старших
класів над молодшими;
- творчо підходити до
планування своєї роботи, працювати над підвищенням свого методичного рівня,
активніше вивчати теоретичні питання стосовно проблем сучасного виховання та
застосовувати їх на практиці;
- працювати над створенням умов для
самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних
інтересів;
- підвищувати рівень вихованості,
громадської активності учнів;
- виявляти та застосовувати найбільш
результативні форми і методи виховання, а також критерії оцінки обраних
напрямків роботи ;
- продовжувати здійснювати індивідуальний
підхід до учнів, відповідально ставитися до вивчення умов життя учнів;
- активізувати та удосконалювати роботу з
батьками, систематично проводити тематичні батьківські збори (згідно тематики
педагогічного всеобучу батьків), залучати батьків до позакласної роботи школи.
- у другому семестрі 2018
-2019 н.р. продовжувати роботу в напрямках національно-патріотичного
виховання та за основними орієнтирами вихованя, надавши їм якісного рівня.
- впродовж ІІ семестру
приділити максимум уваги виховній роботі, яка сприяє
здоровому способу життя учнів.
Звіт підготувала
Педагог-організатор Под*ячева Любов Леонідівна
Немає коментарів:
Дописати коментар