09.02.20

Щоб бути хорошим учителем, потрібно любити навчати та любити тих, кого навчаєш!

Найважливіший сенс учительської праці – навчити учнів так, щоб вони не розгубулися в бурхливому вирі сучасного життя. Школярі цікавляться тим,що їх оточує і для них доступне. Щоб пізнати нове, потрібне бажання. Треба зацікавити учнів не лише конкретним предметом, а й процесом отримання знань. Саме так будує свої уроки вчитель початкових класів Гавлюковська О.А. За її словами: «На уроках я намагаюсь зробити серйозне заняття для дітей цікавим». Звичайний урок математики за темою «Обчислення площі і периметра прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу» вчитель вдало обєднала з цікавою інформацією про квіти – нарциси, та про найяскравіший куточок України «Долину нарцисів» в урочищі Кіреші за 4 км від м. Хуста Закарпатської області.

 На уроці доцільно використані різноманітні види роботи, а саме – математичний диктант, математичне віяло, гра «Мозковий щтурм», ділова гра «За і проти», робота в «Літературно-художній» студії, прийоми «Навчаючи – вчусь», «Взаємоперевірка», завдання з карток  та ін. На уроці вчителька застосовувала індивідуальні завдання, пояснювала матеріал в доступній для дітей формі. 

 Всі завдання були так чи інакше пов’язані з інформацією про нарциси. Була використана цікава наочність, проведена доречна фізкультхвилинка! Вчителька встигала на уроці все: слідкувати за поставою учнів, за написанням учнями самостійної роботи в зошитах, формувати навички грамотного письма на дошці та в зошитах, давати чіткі вказівки до виконання кожного завдання, привчати дітей давати повні відповіді, задавати додаткові запитання.. На уроці вчитель уміло здійснювала перехід від одного виду роботи до іншого, що стимулювало активну діяльність учнів на уроці та зберігало дисципліну в класі. Мета уроку виконана. За кожне успішне виконання завдань діти висаджували нарциси на уявну «Галявину нарцисів учнів 4-А класу»







Немає коментарів:

Дописати коментар