18.03.21

Математик – це винахідник, а не відкривач. Вітгенштейн

Заглянувши до 3 класу, за 5 хвилин до початку уроку, ми були здивовані дисципліною дітей. Не дивлячись на те, що це була перерва, діти поводилися дуже гідно. По дзвінку діти заспокоїлись остаточно. І тут всі присутні із задоволенням поринули у чарівний світ математики. Тема уроку: «Множення трицифрових та двоцифрових чисел способом розкладання», яку пояснювала вчитель Бруквач Оксана Миколаївна на уроці перенесла усіх у вимір чисел та розрахунків.

Урок математики розпочався з девізу, який запропонувала Оксана Миколаївна дітям:  "Бути уважними, винахідливими, працювати творчо, фантазувати". Всі завдання, які виконували діти на  уроці, були пов’язані з тим, аби  допомогти казковому герою Незнайкові. Все це мотивувало дітей бути активними.  Учні не тільки із захопленням брали участь у роботі, але й показували реальні знання та прагнення до навчання, встигли багато опрацювати прикладів та задач, впевнено працювали біля дошки.  На  уроці панувала творча атмосфера, вдало  використано наочність та «Лего»,  співпраця з учнями виявилася плідною та цікавою.  Робота вчителя в будь-якому напрямі повинна бути систематичною і регулярною, тільки тоді вона може  дати позитивний  результат. Можно впевнено сказати, що урок був результативним.









Немає коментарів:

Дописати коментар