Адаптація
першокласників до навчання у школі - одна з найактуальніших проблем дитячої
психології. Адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя і діяльності
дитини – це нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки. Змінюється все життя
дитини: все підпорядковується навчанню в школі, шкільним вимогам, шкільним справам, формується новий тип
взаємин з іншими людьми, виникають нові форми діяльності. Звикання до школи - тривалий індивідуальний
процес. Для того, щоб пристосуватися до них, потрібні сили і час. Учням першого класу необхідно успішно
опанувати навчальну діяльність, засвоїти шкільні норми поведінки, долучитися до
життя у класному колективі, пристосуватися до нових умов розумової праці та
режиму.
Також, важливим чинником психологічної адаптації до школи - є соціальне
оточення. Від ставлення вчителя до дитини залежить успішність її подальшого
навчання. Успішність процесу адаптації для неї визначає ще й те, наскільки
міцно вона змогла ствердити свою позицію серед однолітків. Щоб полегшити і
пришвидшити процес адаптації, психологом школи Голіченко О.В. спільно з асистентом вчителя Махіненко К.П. проводять
цікаві заняття з психології для учнів 1класів.
Немає коментарів:
Дописати коментар