29.05.22

Стежкою здоров’я та добра

Ось і закінчився навчальний рік, зробимо підсумки. Бути здоровим — це зовсім не грати мускулами та доводити всім, що ти — найсильніший, а вести активний спосіб життя, правильно харчуватися та дбати про режим дня. Вміти реалізувати себе як особистість, особливо тим, хто вже пройшов шкільну дорогу та збирається у доросле життя. Дотримуватись правил безпечної поведінки і знати що робити, якщо виникла надзвичайна ситуація. Особливо на даний час, коли наша рідна держава опинилась у складній ситуації. Переконатися в тому, що у здоровому тілі — здоровий дух, вам допоміг предмет «Основи здоров’я». 


Я сподіваюсь, що засвоєнні знання, ви будете втілювати в життя, використовувати у повсякденні. Це є самим головним у вивченні предмету «Основи здоров’я». Мотивуйте себе дбати і берегти своє здоров’я та здоров’я людей, які вас оточують. Дбайте про довкілля, радійте новому дню, який дало нам життя. Цінуйте те, що маєте і прагніть до розвитку своєї особистості. Бережіть і любіть батьків своїх, які дали вам життя. І звичайно, пишайтесь і вірте у рідну Батьківщину та наших воїнів, які захищають нас. Любіть Україну!

Хто здоровий, той сміється

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини –

Це ж чудово для людини.

Хто здоровий, той не плаче,

Жде його в житті удача,

Він уміє працювати,

Вчитись і відпочивати.

Бо здоров’я – це прекрасно,

Здорово, чудово, ясно.

І доступні для людини

Всі дороги і стежини.













Немає коментарів:

Дописати коментар