02.06.22

Коли закінчиться війна...

Шкільний бібліотекар та вчитель початкових класів Голіченко Лариса Володимирівна запропонувала учням 4 класу написати есей "Коли закінчиться війна..." Ось уривки з їх творів.
"...буде велике свято,як на Новий рік. Я думаю,що не буде жодної людини,яка б не накрила стіл смаколиками...";
"...Я підугуляти своїм селом,буду тішитись і плакати від радості,що воно вціліло і вистояло разом з нами всіма";
"... ми з батьками будемо продовжувати подорожувати Україною і за кордон. Я вірю, що Крим буде наш , і я поїду до Ялти" ;
"...Додому повернуться мої друзі,яких я дуже люблю і чекаю.Я хочу, щоб всі були живі і неушкоджені,Щоб не постраждали діти і тварини"
Зі слів вчителя: «Я перевіряла ці твори і плакала
День захисту дітей. 

Немає коментарів:

Дописати коментар