15.06.24

Фінальна педрада: огляд, інсайти, нові горизонти

Добіг кінця 2023-2024 навчальний рік. Рік надзвичайно складних випробувань для всієї освітянської спільноти. Проте, як завжди, у кінці травня початку червня, педагогічний колектив Барабойської гімназії зібрався на підсумкову педраду. Цьогоріч вона відбулася 13 червня у форматі кейс-стаді (розгляд конкретних випадків з педагогічної практики з метою аналізу та пошуку оптимальних рішень).

Метою засідання педагогічної ради було підведення підсумків навчального року в умовах воєнного стану та спрямування подальшої діяльності педагогічного колективу, враховуючи досвід, набутий протягом цього періоду. На засіданні було розглянуто та обговорено низку важливих питань, а саме: моніторинг навчання учнів, звіт про результати освітньої діяльності школи, сучасний стан, актуальні питання та шляхи вдосконалення виховного процесу тощо.
 Традиційно розпочала засідання та доповіла про особливості роботи педагогів закладу під час війни директор, Валентина Кобилянська. Керівник закладу зазначила, що всупереч найскладнішому часу в Україні, наш заклад здійснював освітній процес, педагоги працювали як дистанційно так і офлайн дотримуючись безпекових заходів  в умовах воєнного стану. У своєму виступі директорка наголосила, що ключовим пріоритетом сьогодення є збереження мережі гуртків закладу, впровадження сучасних технологій навчання та створення безпечних умов для здобуття освіти. У кінці виступу директор подякувала усім педагогам за злагоджену роботу у надскладний час та побажала і надалі міцно тримати освітній фронт.





Про підсумки методичної роботи  у 2023-2024 навчальному році доповіла заступник директора з навчальної роботи, Ольга Чурікова. Вона запропонувала педагогам проаналізувати ще один непростий навчальний рік та записати на дошці те, що надавало сили та підтримку протягом всього року. Ольга Володимирівна вказала, що взаємодія та надання методичної допомоги учасникам освітнього процесу закладу під час воєнного стану відбувалися за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. «За період роботи у воєнний час методичними працівниками закладу було підготовлено та поширено у соціальних мережах багато тематичних пам’яток, освітніх матеріалів та добірок корисних посилань майстер-класів, занять,  відеороликів, мультимедійних презентацій, методичних розробок, навчальних програм, методичних рекомендацій, які були актуальними у роботі педагогів», –  додала заступник.




 Підсумки освітнього процесу підвела заступник директора з виховної роботи Любов Под’ячева. Педагог зауважила, що попри непрості умови воєнного часу, творчі колективи закладу були учасниками різноманітних творчих онлайн-конкурсів та здобули вагомі перемоги: Також Любов Леонідівна відзначила, що фахову психологічну допомогу педагогам, вихованцям та батькам протягом воєнного періоду надавала практичний психолог закладу –  Ольга Голіченко.



Атмосфера педради була робочою та змістовною. Кожен мав змогу висловити свої ідеї та побажання. Найкращі пропозиції були прийняті до уваги. Закінчилося засідання переглядом презентацій та голосуванням за прийняття рішення педагогічної ради.








ДЯКУЄМО кожному з вас, що працюєте максимум задля ПЕРЕМОГИ! 

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ. 

ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!

Немає коментарів:

Дописати коментар