Осіння педрада розпочалася із цікавого психологічного заняття на знайомство: шкільний психолог запропонувала вчителям обрати предмет із мішечка та представити себе через вибраний образ. Це допомогло налаштувати дружню атмосферу та сприяло креативному обміну думками.
Подальша зустріч пройшла в активному обговоренні важливих понять освітнього процесу — пригадали визначення навчальної та типової освітньої, модельної навчальної програми, які окреслюють основи освітніх стандартів. Також розглянули та обговорили три вектори розвитку вміння вчитися у дітей.
Однією з ключових тем стала робота з професійними компетентностями педагогів і формами спостереження за проведенням занять. Учасники практично розвивали навички формування ключових компетентностей, приділивши увагу спілкуванню українською: обговорили типові помилки, сучасні зміни у правописі та новий підлітковий сленг. Тепер ми знаємо, що таке "сігма", "альтушки", "імба" і т.д.
На практичному занятті англійською мовою педагоги вивчали правила читання та нову лексику. Завершився захід обговоренням важливості розвитку навичок навчання протягом життя та увагою до фізичної активності. Зробили вправи, які допомагають зняти біль у спині та розвивають увагу та швидкість реакції.
Ця педрада стала не лише джерелом нових знань, а й чудовою нагодою для особистісного й професійного зростання педагогів.
Немає коментарів:
Дописати коментар