У рамках чергового методичного засідання асистентів учителів було розглянуто важливі аспекти роботи в умовах інклюзивної освіти. Зустріч стала майданчиком для професійного спілкування, обміну досвідом та визначення нових векторів діяльності в контексті інклюзивного навчання.
Основною темою заходу була Національна стратегія розвитку інклюзивної освіти, яка стала предметом детального обговорення. Учасники засідання проаналізували ключові положення стратегії, зосередивши увагу на її практичній реалізації у закладах освіти.
Окремий блок роботи був присвячений аналізу реалізації індивідуальної програми розвитку (ІПР) здобувачів освіти з ООП. Асистенти вчителів поділилися успішними кейсами, а також визначили труднощі, які виникають у процесі створення та реалізації ІПР, з метою пошуку спільних рішень.
Окрему увагу було приділено визначенню ефективних практик роботи з дітьми для зміцнення їхньої емоційної стійкості. Учасники обговорили методики, що сприяють емоційній стабільності учнів, розвиткові їхнього почуття безпеки та впевненості в собі.
Засідання стало важливим кроком у підтримці асистентів учителів у їхній щоденній роботі, сприяючи створенню якісного інклюзивного середовища, яке відповідає потребам кожного учня.
Немає коментарів:
Дописати коментар