17.06.21

Аналіз виховного процесу Барабойського ЗЗСО І-ІІІ ст. Дальницької сільської ради за 2020-2021 н.р.

Керуючись Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Стратегією національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Концепцією національно-патріотичного виховання учнівської молоді, Програмою національного виховання учнівської молоді на 2008-2020 роки., Програмою «Нова українська школа у поступі до цінностей» та враховуючи сучасні вимоги до виховного процесу та моніторинговими дослідженнями у 2020-2021 навчальному році пріоритетними було забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації. У зв'язку з цим виховна діяльність школи протягом навчального року була спрямована згідно напрямків: превентивне, морально-етичне, художньо-естетичне, громадянсько-патріотичне, трудове,  екологічне, фізичне виховання та пропаганда здорового способу життя..

Для їх реалізації   був розроблений план виховної роботи навчального закладу та плани виховної роботи класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання та включають в себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси. Виховна робота педагогічного колективу Барабойського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Дальницької сільської ради була підпорядкована проблемній темі  «Гармонізація здоров’я як засіб формування гармонійно розвиненої особистості». Метою виховної роботи було формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, передача молодому поколінню багатства духовної культури нашого народу, своєрідності його світогляду, героїчної історії, формування у дітей розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення. Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі в 2020-2021 навчальному році в працювало 13 класних керівників, педагог-організатор, соціальний педагог, практичний психолог та заступник директора з виховної роботи.            

У зв’язку з оголошенням карантину в Україні заклад працював з використанням форм дистанційного навчання. Каналом для співпраці залишився Фейсбук, шкільний блог, а також набрали обертів раніше створені групи у Viber Шкільний вайбер. У кожному класі було створено свої групи у Viber. Батьки, діти, учителі та громадськість тісно спілкувалися, підтримуючи один одного, надаючи допомогу та поради, проводились онлайн-консультації з різних тем навчального та виховного характеру.

Виховна робота під час карантину проходила у формі челенджів, відеоуроків, віртуальних екскурсій, цікавих постів, інтернет-конкурсів. Онлайн-рекомендації надавали соціальний педагог, практичний психолог, медична сестра.

Виховна робота у школі здійснюється на основі Програми "Основні орієнтири виховання учнів 1 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів" за такими напрямками:

1. Ціннісне ставлення до себе.
2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей.
3. Ціннісне ставлення до праці.
4. Ціннісне ставлення до природи.
5. Ціннісне ставлення до мистецтва.
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

 У закладі активно діє учнівське самоврядування, під керівництвом педагога-організатора Подячевої Л.Л. До складу входять входять учні 5 - 11 класів. (Президент школи – Кушко Анатолій). Детальніше Звіт про роботу педагога - організатора за рік 2020 - 2021 н.р.

Створена система позакласної роботи – це відвідування учнями школи гуртки різних напрямків, а саме: «Хореографічний», «Вокально-хоровий» керівник Лаврова А.Б., «Джура», керівник Макогон М.С., «Юні туристи» - керівник Третьяк Н.В., «Виготовлення іграшок-сувенірів» - керівник Карлійчук Л.М., «Волейбол» - керівник Андрейку П.К.

Вся робота колективу висвітлюється на блозі школи, відділу освіти, соціальних мережах, але не так активно, як цього вимагає час.

З метою забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання допомоги вчителям у підвищенні рівня виховної роботи, у школі постійно здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою за системою.

Виховна робота охоплює усі напрямки:

Національно-патріотичне виховання 

Арт-футболка від родини Дмитра Чуприни!!!


Наш святий обов’язок – берегти пам’ять про оборонців та визволителів рідної землі!

Традиційно приєднуємося до Всеукраїнського радіодиктанту єднання!

Шана живим та незабутня пам'ять полеглим Героям...
О, найстрашніше з літочислень - війна війною до війни...


Морально-духовне і гуманне виховання
Булінг або шкільне цькування: як зупинити дитячу травлю?
Акція «16 днів проти насильства» набирає обертів

Правове, превентивне виховання



Формування здорового способу життя

Ціннісне ставлення до себе
Гайнули за новими враженнями! Миколаївський зоопарк: серія друга!
А ми в музеї анатомії людини
Суперове завершення канікул



Ціннісне ставлення до сім*ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до праці
Ціннісне ставлення до праці є важливою складовою змісту виховання особистості. Воно передбачає усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до підприємництва; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, готовність до творчої діяльності, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості.
Весняні клопоти або підготовка до свята

Вирощування квасолі (ПРОДОВЖЕННЯ)
 Ціннісне ставлення до культури та мистецтва
Той, хто сказав, що щастя не купиш забув про маленьких цуценят або як поліпшити емоційне здоров*я!
Знай свою Україну або день старовинних речей!

Аналіз результатів за минулий навчальний рік продемонстрував наступне:

- виховний процес у закладі має тенденцію до розвитку;

- реалізація функцій управління в закладі здійснюється за допомогою організаційно-педагогічних, організаційно-розпорядчих, соціально-психологічних, методів, які спрямовані на забезпечення функціонування та розвитку навчального закладу шляхом запровадження нових взаємовідносин між керуючими й керованими підсистемами відповідно до мети їх спільної діяльності;

 - діяльність адміністрації закладу спрямована на вдосконалення виховного процесу та підвищення його ефективності;

 - у закладі використовують колективне обговорення отриманих результатів, висвітлення інформації на сайті школи,  колективний творчий пошук вирішення конкретних завдань.  На підставі аналізу результатів адміністрація корегує наступні дії щодо досягнення поставленої мети:

 -заклад підтримує свій позитивний імідж;

 - створюються умови для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, здібностей, потреб учнів;

 - методична робота сприяє модернізації змісту виховного процесу, втіленню педагогічних інноваційних технологій;

 - створено сприятливий психолого-педагогічний клімат.

Однак залишились певні питання, розв’язання яких слід продовжити, а саме:

1.Створення цілісної системи моніторингу ВП.

2.Підвищення результативності роботи з обдарованими дітьми.

3.Стимулювання соціальної активності учнів, їхньої участі в роботі органів учнівського самоврядування.

            У 2021-2022 навчальному році перед педколективом будуть поставлені завдання:

1.         Підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу.

2.         Забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді.

3.         Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з закладом.

4.         Розвиток учнівського самоврядування в закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого та молодіжного руху.

5.         Оптимізація змісту і форм виховного процесу.

Пріоритетними  напрямками виховної роботи у у 2021-2022 н.р. будуть:

•          розвиток уміння навчатися впродовж життя: здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного);

•          формування соціальної і громадянської компетентності, виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;

•          розвиток підприємливості, уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави;

•          уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя;

•          організація виховного простору через діяльність шкільних органів учнівського самоврядування.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар