Для їх
реалізації був розроблений план виховної роботи навчального закладу
та плани виховної роботи класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки
виховання та включають в себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи,
конкурси. Виховна робота педагогічного колективу Барабойського ЗЗСО І-ІІІ
ступенів Дальницької сільської ради була підпорядкована проблемній темі «Гармонізація здоров’я як засіб формування гармонійно
розвиненої особистості». Метою виховної
роботи було формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка
успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал,
передача молодому поколінню багатства духовної культури нашого народу,
своєрідності його світогляду, героїчної історії, формування у дітей розуміння
особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення. Над
реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі в 2020-2021 навчальному році
в працювало 13 класних керівників, педагог-організатор, соціальний педагог,
практичний психолог та заступник директора з виховної
роботи.
У зв’язку з оголошенням карантину в Україні заклад працював
з використанням форм дистанційного навчання. Каналом для співпраці залишився
Фейсбук, шкільний блог, а також набрали обертів раніше створені групи у Viber
Шкільний вайбер. У кожному класі було створено свої групи у Viber. Батьки,
діти, учителі та громадськість тісно спілкувалися, підтримуючи один одного, надаючи
допомогу та поради, проводились онлайн-консультації з різних тем навчального та
виховного характеру.
Виховна робота
під час карантину проходила у формі челенджів, відеоуроків, віртуальних
екскурсій, цікавих постів, інтернет-конкурсів. Онлайн-рекомендації надавали
соціальний педагог, практичний психолог, медична сестра.
Виховна робота у
школі здійснюється на основі Програми "Основні орієнтири виховання учнів 1
- 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів" за такими напрямками:
2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей.
3. Ціннісне ставлення до праці.
4. Ціннісне ставлення до природи.
5. Ціннісне ставлення до мистецтва.
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
У закладі активно діє учнівське
самоврядування, під керівництвом педагога-організатора Подячевої Л.Л. До складу
входять входять учні 5 - 11 класів. (Президент школи – Кушко Анатолій). Детальніше Звіт про роботу педагога - організатора за рік 2020 - 2021
н.р.
Створена система
позакласної роботи – це відвідування учнями школи гуртки різних напрямків, а
саме: «Хореографічний», «Вокально-хоровий» керівник Лаврова А.Б., «Джура»,
керівник Макогон М.С., «Юні туристи» - керівник Третьяк Н.В., «Виготовлення
іграшок-сувенірів» - керівник Карлійчук Л.М., «Волейбол» - керівник Андрейку
П.К.
Вся робота
колективу висвітлюється на блозі школи, відділу освіти, соціальних мережах, але
не так активно, як цього вимагає час.
З метою
забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання
допомоги вчителям у підвищенні рівня виховної роботи, у школі постійно
здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою за
системою.
Виховна робота охоплює усі напрямки:
Національно-патріотичне виховання
Арт-футболка від родини Дмитра Чуприни!!!
Традиційно приєднуємося до Всеукраїнського радіодиктанту єднання!
Суперове завершення канікул
Вирощування квасолі (ПРОДОВЖЕННЯ)
Аналіз результатів за минулий навчальний рік продемонстрував наступне:
- виховний
процес у закладі має тенденцію до розвитку;
- реалізація
функцій управління в закладі здійснюється за допомогою
організаційно-педагогічних, організаційно-розпорядчих, соціально-психологічних,
методів, які спрямовані на забезпечення функціонування та розвитку навчального
закладу шляхом запровадження нових взаємовідносин між керуючими й керованими
підсистемами відповідно до мети їх спільної діяльності;
-
діяльність адміністрації закладу спрямована на вдосконалення виховного процесу
та підвищення його ефективності;
- у закладі використовують колективне обговорення отриманих результатів, висвітлення інформації на сайті школи, колективний творчий пошук вирішення конкретних завдань. На підставі аналізу результатів адміністрація корегує наступні дії щодо досягнення поставленої мети:
-заклад підтримує свій позитивний імідж;
-
створюються умови для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і
професійних інтересів, здібностей, потреб учнів;
-
методична робота сприяє модернізації змісту виховного процесу, втіленню
педагогічних інноваційних технологій;
-
створено сприятливий психолого-педагогічний клімат.
Однак
залишились певні питання, розв’язання яких слід продовжити, а саме:
1.Створення
цілісної системи моніторингу ВП.
2.Підвищення
результативності роботи з обдарованими дітьми.
3.Стимулювання
соціальної активності учнів, їхньої участі в роботі органів учнівського
самоврядування.
У 2021-2022 навчальному році перед педколективом
будуть поставлені завдання:
1.
Підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й
розвиток виховних функцій закладу.
2.
Забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до
виховання дітей та учнівської молоді.
3.
Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з закладом.
4.
Розвиток учнівського самоврядування в закладі, використання нових форм
реалізації виховного потенціалу дитячого та молодіжного руху.
5.
Оптимізація змісту і форм виховного процесу.
Пріоритетними напрямками виховної роботи у у
2021-2022 н.р. будуть:
•
розвиток уміння навчатися впродовж життя: здатність до пошуку та засвоєння
нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу
(власного і колективного);
•
формування соціальної і громадянської компетентності, виховання патріотизму,
громадянських якостей особистості;
•
розвиток підприємливості, уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати
їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так
і розвитку суспільства і держави;
•
уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках
сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і
здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя;
•
організація виховного простору через діяльність шкільних органів учнівського
самоврядування.
Немає коментарів:
Дописати коментар