03.06.24

«Бажання літати повинно бути таким великим, Щоб більше не влаштовувала доля гусениці» Китайська мудрість

Для мене щорічний звіт перед громадськістю завжди відповідальна і хвилююча подія, адже ваша думка про діяльність педагогічного колективу закладу, її адміністрації і директора для мене завжди є важливою. 
Якби я була пташкою…  Вільною і безтурботною, яка літає так легко і плавно, наче пірꞌїнка.  Але я тільки людина і моє призначення на цьому світі навчати дітей, сіяти в їх душі все вічне, добре і розумне. 
Швидко промайнув час, підходить до завершення 2023-2024 навчальний рік, 10-тий навчальний рік на посаді директора!  Хто ж такий директор? Диригент оркестру, мелодія якого буде звучати музично грамотно і злагоджено. Чи капітан на кораблі, від якого буде залежати ефективність прийнятих рішень. Чи за сучасними вимогами освіти – менеджер великої корпорації. Серед асоціації образів тоді, у 2013, я послалася на вислів французького політика «Високі посади схожі на круті скелі: підіймаються на них тільки орли і плазуни». Звичайно ж, хотілося бути орлом! Тобто бути на своєму місці. І тоді здалося, що доля дає мені шанс створити таку школу, про яку мріяла – яка стала б ХРАМОМ НАУКИ і ДОБРА - притулком для мудреців та їх учнів.
Протягом цього навчального року ми всі остаточно зрозуміли: світ навколо нас вже ніколи не бути таким, яким  він був до війни, разом із зовнішньою війною в особистому всесвіті кожного з нас відбувається війна внутрішня. Це завжди перебудова: руйнація старого, розбудова нового. Кризові ситуації приходять, аби ми зробили висновки, вивчили уроки. Освітній процес у нашому закладі було повністю перебудовано на дистанційний, але ми попри все намагалися надати можливість ефективної комунікації нашій громаді, планували організацію очного освітнього процесу та здійснили його впровадження, і нам це вдалося. Ми навчилися жити тут і зараз, ми навчилися тримати стрій, не втрачати свої заповітні мрії, надавати допомогу тим, хто потребує її більше, ніж ми, ми навчилися жити з нестерпним болем від щоденних жахливих подій і трагедій для того, щоб ніколи про це не забути, викарбувати у своїх серцях усвідомлення того, що нам потрібна НАША країна, НАША земля, НАША освіта: чарівна, захоплююча, вільна незламна, сповнена гордості за кожного, хто причетний до будь-якої справи, що наближає всіх нас до Перемоги. Ми знайшли потрібний робочий ритм та налагодили роботу закладу в умовах війни.
Рутинна робота директора забирає багато сил, проте, працюючи на дитину, можна помітити, що праця дає певні плоди. Результатом роботи колективу є досягнення та перемоги наших учнів!










Переді мною висока гора. Це - мета мого професійного життя. 
Вершини досягає лише той, хто йде вперед. 
Я НЕ НАМАГАЮСЬ СТАТИ КРАЩОЮ ЗА ІНШИХ, Я ПРАГНУ СТАТИ КРАЩОЮ ЗА СЕБЕ.

Немає коментарів:

Дописати коментар