Урок математики в 2-А
класі за темою «Геометричні тіла» розпочався хвилинкою привітання. Зрозуміло і
доступно Мойсеєнко Ольга Геннадіївна сформулювала основні завдання уроку. Усний
рахунок розпочала грою «Хлопчики-дівчатка». Учні демонстрували достатній рівень обчислювальних
навичок додавання і віднімання двоцифрових чисел у межах 100 без переходу через
розряд. На етапі актуалізації знань школярі повторили поняття «геометричні
фігури» і «геометричні тіла». Під час злагодженої роботи в парах другокласники працювали з карткою
«Вірно-невірно». Їм потрібно було визначити, чи вірно записані назви фігур.
Вдало організована
робота з підручником. Діти з’ясовували, яка інформація потрібна для
розв’язування проблемного завдання, наводили приклади предметів у навколишньому
світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури, коментували виконувані
дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни. У процесі уроку
вчителька коректно виправляла помилки, у випадку ускладнень, робила підказки. Достатньо часу Ольга
Геннадіївна приділила розв’язуванню сюжетної задачі на різницеве порівняння.
Діти пояснювали числові дані необхідні і
достатні для відповіді на запитання задачі, описували послідовність дій. Підводячи підсумки
заняття, вчителька провела рефлексійну
хвилинку. Вона запропонувала дітям оцінити свою роботу і старання на уроці. У присутніх вчителів,
склалося приємне враження від активності дітей на уроці.
Немає коментарів:
Дописати коментар