20.12.21

Права дитини + старанність учнів = відкриті уроки з інформатики

Базові знання людина отримує у школі, а школа починається з уроку. Від методів викладання уроку залежить все: знання, уміння, культура та доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями і батьками. Сучасні умови і ритм життя вносить корективи в структуру і типологію уроку, в методи і засоби навчання. Незмінною залишається роль вчителя в освітньому процесі, його авторитет настільки високий і міцний, що не підлягає сумнівам навіть найсміливіших критиків. Вчитель інформатики Под'ячева Любов Леонідівна запросила на відриті уроки  в 5 класі за темою:" Завантаження даних з Інтернету. Авторське право" та 7 класі на тему: «Уведення даних до комірок. Редагування даних таблиці. Автозаповнення». 

З перших хвилин уроку Любов Леонідівна створила доброзичливу атмосферу творчості,  рівноправної співпраці і взаємодії зі сторін, як вчителя, так і учнів Вчителька стимулювала процес навчання, використовуючи різні форми роботи,  виконання завдань колективно чи у парі за комп'ютером, розгадування кросвордів і різноманітних завдань, повторювання правил безпеки з елементами зарядки дуже зацікавлювало дітей.  Організація навчальної роботи учнів упродовж уроку сприяла створенню такої ситуації, при якій учні відчувають задоволення від своїх успіхів у навчанні, а отримані компетентності допоможуть в майбутньому: і в процесі навчання, і в житті. Детальніше "Права дитини + старанність учнів = відкритий урок в 5 класі з інформатики"ВІдкритий урок в 7 класі

Немає коментарів:

Дописати коментар