Базові знання
людина отримує у школі, а школа починається з уроку. Від методів викладання
уроку залежить все: знання, уміння, культура та доброзичливість у взаєминах між
учнями, вчителями і батьками. Сучасні умови і ритм життя вносить корективи в
структуру і типологію уроку, в методи і засоби навчання. Незмінною залишається
роль вчителя в освітньому процесі, його авторитет настільки високий і міцний,
що не підлягає сумнівам навіть найсміливіших критиків. Вчитель інформатики
Под'ячева Любов Леонідівна запросила на відриті уроки в 5 класі за темою:" Завантаження даних
з Інтернету. Авторське право" та 7 класі на тему: «Уведення даних до
комірок. Редагування даних таблиці. Автозаповнення».
З перших хвилин уроку
Любов Леонідівна створила доброзичливу атмосферу творчості, рівноправної співпраці і взаємодії зі сторін, як
вчителя, так і учнів Вчителька стимулювала процес навчання, використовуючи
різні форми роботи, виконання завдань колективно
чи у парі за комп'ютером, розгадування кросвордів і різноманітних завдань, повторювання
правил безпеки з елементами зарядки дуже зацікавлювало дітей. Організація навчальної роботи учнів упродовж
уроку сприяла створенню такої ситуації, при якій учні відчувають задоволення
від своїх успіхів у навчанні, а отримані компетентності допоможуть в
майбутньому: і в процесі навчання, і в житті. Детальніше "Права дитини + старанність учнів = відкритий урок в 5 класі з інформатики", ВІдкритий урок в 7 класі
Немає коментарів:
Дописати коментар