Від правильної організації уроку фізичної культури залежить рівень якості всієї фізкультурної, оздоровчої та спортивно-масової роботи в закладі. Саме тому в Барабойській гімназії приділяється належна увага освітній Фізкультурній галузі.
20 жовтня у 1 класі Діхтяр Ганною Сергіївною було проведено урок фізичної культури «Загальнорозвивальні вправи із гімнастичною палицею. Біг: пересування приставними кроками правим, лівим боком. Рухливі ігри та естафети: для формування культури рухів».
Як і кожен урок розпочався з привітання та ранкової зустрічі. Діти віталися, обіймали себе та Україну, раділи сонечку, тримали один одного за руки, утворюючи коло Єднання. Вчитель майстерно організувала учнів, зосередила їхню увагу, створила добрий емоційний настрій.
Не дивлячись на те, що першачки навчаються трішки більше місяця, під час шикування продемонстрували добру організованість і дисциплінованість. Шикування і перешикування, розрахунок, різні строї, гімнастичні перестроювання, ходьба, повільний біг, виконання загальнорозвиваючих та підготовчих вправ на місці та під час руху, вправ з палицями, тобто Ганна Сергіївна вміло та поступово підготувала організм дітей до виконання вправ основної частини уроку, забезпечила помірний і всебічний вплив на м'язи, серцево-судинну і дихальну системи, сприяла роз¬виткові координації рухів і вихованню почуття ритму.
Учні на уроці виявляли активність і відповідальність при виконанні фізичних вправ. Прораховували свої дії не просто ОДИН-ДВА-ТРИ-ЧОТИРИ, але й англійською, яку вже встигли вивчити. Також педагог правильно вибирала місце проведення і виконання вправ, тримала в полі зору всіх учнів і здійснювала їх показ та контроль за якістю виконання завдань. Був присутній словесний метод: вчителька чітко та виразно пояснювала техніку виконання. Використовувала ключові компетентності Нової української школи, а саме: вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися іноземними мовами, навчання впродовж життя.
Ганна Сергіївна протягом заняття слідкувала за технікою безпеки та допомагала вихованцям при виконанні фізичних вправ. Дозувала навантаження з урахуванням фізичної підготовленості, психічного стану учнів, виявляла та виправляла помилки під час виконання вправ.
Урок проводився на високому емоційному рівні. Дисципліна на уроці була на досить високому рівні, на зауваження викладача діти реагували спокійно, вчитель уміло управляла увагою школярів, встановлювала з ними робочий контакт і взаєморозуміння.
На занятті було все: і рухливі ігри та спортивні ігри за спрощеними правилами, і вправи на увагу, розслаблення і дихання, і елементи козацької педагогіки, і нейрогімнастика (Soco bate virа) – яка простими та приємними рухами, активізує природні механізми роботи мозку та розвиває взаємодію тіла та інтелекту.
Взагалі враження від уроку позитивне. Прослідковується система роботи педагога, який в собі впевнений, бадьорий, показує своїм виглядом приклад і це не дивує, бо ж Ганна Сергіївна у недавньому минулому професійно займалась фехтуванням. Вміє застосовувати диференційований підхід, розуміючи, що одним учням матеріал дається легше, а іншим не вдається виконувати правильно деякі вправи. У ході заняття вчитель сприяв формуванню інтересу, переконань і потреб в заняттях фізичною культурою, а також виховував етичні і вольові якості учнів. Ганно Сергіївно, так тримати! Бажаємо і надалі робити свою роботу невід’ємною частиною здорового засобу життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар