11.06.20

Аналіз виховної роботи за 2019-2020 н.р.


1 пункт. Уся система виховання в школі мала на меті допомогти учневі стати самодостатньою, всебічно розвиненою, соціально активною особистістю. Завдяки цьому  система виховної роботи в школі сприяла мотивації до саморозвитку, самореалізації всіх учасників освітнього процесу. У 2019/2020 навчальному році виховна робота в школі  була спрямована на реалізацію загальношкільної виховної теми: «Гармонізація здоров'я, як засіб формування всебічно розвиненої особистості» і проводилась на науково-методичній основі відповідно до реалізації Концепції державної політики 



у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988, річного плану роботи школи на 2019/2020 навчальний рік. Виховна робота  була спрямована на виконання Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, «Про позашкільну освіту», Національної програми правової освіти та Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015р. № 641. Ключовими нормативними документами у сфері освітньої політики щодо виховання був наказ МОН № 1243 від 31.10.2011 , яким затверджено "Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України".

 Метою виховної діяльності було створення цілісної моделі виховної системи на основі патріотичних, громадянських та загальнолюдських цінностей, тому  виховна діяльність здійснювалась у відповідності до наступних ключових напрямів:
·         Національно-патріотичне і громадянське виховання
·         Морально-духовне і гуманістичне виховання
·    Правове, превентивне виховання і формування здорового способу життя
·         Ціннісне ставлення до себе;
·         Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
·         Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
·         Ціннісне ставлення до праці;
·         Ціннісне ставлення до природи;
·         Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
 Серед основних завдань виховної роботи школи були наступні: Забезпечити доступність до якісної освіти усіх дітей школи, сприяти збереженню мережі та контингенту учнів школи. З цією метою підвищувати іміджеві характеристики школи щодо надання якісних освітніх послуг. Продовжити роботу по формуванню в учнів навичок здорового способу життя. Створити умови для оздоровлення та відпочинку дітей пільгового контингенту в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням. Забезпечити соціальний захист учнів  школи. Підвищити ефективність роботи з попередження дитячого травматизму як під час навчально-виховного  процесу так і поза межами школи. Посилити спрямованість виховної роботи на формування в дітей та молоді любові до Батьківщини, громадянських якостей. Популяризувати культурне розмаїття, історичну спадщину країни, рідного краю; формувати історичну пам’ять підростаючого покоління, забезпечити духовну єдність поколінь. Сприяти формуванню духовно-моральних взаємин між усіма учасниками навчально-виховного процесу, толерантного ставлення до представників інших народів, культур і  традицій, до однолітків, батьків, інших людей; вихованню пошани та любові до культурного спадку свого народу та мистецтва, культивуванню кращих рис української ментальності: працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального ставлення до природи. Активізувати застосування сучасних форм і методів правової та превентивної освіти, формування здорового способу життя, фізичного розвитку і культури, спрямованих на формування сталої відповідальної поведінки, імунітету до негативних впливів соціального оточення. Виховна система роботи школи була зорієнтована на особистість як відправний компонент і кінцевий результат, на її розвиток, духовне і моральне збагачення і носила плановий, цілеспрямований характер.
2 пункт.
Національне-патріотичне і громадянське виховання
День вишиванки-2020!


17 травня – День пам’яті жертв політичних репресій

Маленькі патріоти


Оплески вдячності








Українознавча гра "Соняшник"-2020р.


21 лютого Міжнародний день рідної мови!


НЕБЕСНА СОТНЯ – АНГЕЛИ, ЯКІ ТРИМАЮТЬ УКРАЇНСЬКЕ НЕБО!


Всеукраїнський конкурс з українознавства «Патріот»-2020р.


Ніхто не створений для війни. Афганістан...


На Аскольдовій могилі поховали їх... КРУТИ!


Голокост - це урок для всього людства!


Ігри патріотів!


Тільки в єдності наша сила або креативні ідеї приходять несподівано!


Це моя Україна! Вона навіки єдина!!!


Зустріч з ліквідаторами!


Приєдналися до флешмобу "Зроби фото з хусткою"!


Збройні сили України — Слава, гордість, міць країни!


Дивимося "Кіборгів"


Готуємося до гри "Сокіл - Джура"


Виховуємо національно-свідоме покоління!


Свічка горить... свічка пам'яті...


Голодний дух. До Дня пам'яті жертв Голодомору!


Жити в Україні - "гуглити" українською!


Уважно слухаємо О. Авраменка та пишемо Всеукраїнський радіодиктант!


Стежками історії або екскурсія до музею!


Низько вклоняємося героям! 75 річниця визволення України від фашистських загарбників


Міжнародний мовно-літературний конкурс ім. Т.Г. Шевченка (шкільний етап)


Лист ГЕРОЮ!


Поринули в епоху часів козаччини або шкільна неоджура!


Сучасний козак очима юних художників!


Козацькі хрести


Ми на екскурсії у прикордонників!


Осінь — єдина пора року, яка вчить. Щедрість- 2019р.!


22 вересня День партизанської слави


Миру БУТИ!


Яка вона для мене, Незалежна Україна!?


З Україною в серці! З Днем Прапора, країно.


 Морально-духовне і гуманне виховання
#ПідтримуємоЛікарів!


Дякуємо янголам у білих халатах!


День кольорових шкарпеток та "дітей сонця" або участь у дистанційному флешмобі!


Щоб ми робили без цих котів!? або День кота в Європі!


Доброта – це єдине вбрання, яке ніколи не псується. (Торо Г.)


Чи готові Ви обійматися!?


Від дітей дітям! Благодійна акція!


Єдинорожка знайшла свою власницю або різдвяне диво!


Вітаміни та солодощі для нашого Дениса!


Добро починається з нас самих! Дякуємо усім, хто приєднався до благодійного ярмарку!


Створимо диво для Лілії РАЗОМ!
Смаколики для жителів Будинку-інтернату!


Протидія Булінгу!


 Правове, превентивне виховання




Формування здорового способу життя

















 







  Ціннісне ставлення до себе



Детальніше дивитися блог психолога https://schoolpsychoolooogist.blogspot.com/


 Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей










 Ціннісне ставлення до праці








Ціннісне ставлення до природи











Ціннісне ставлення до культури і мистецтва























3 пункт
МЕТА: формування цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; інноватора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя.

4 пункт
Масових заходів у школі було проведено 23 (де водночас були задіяні учні 1-11 класів) Охопленість дітей 95%.

5, 6 пункт
Детальніше дивитися блог педагога-організатора та керівника ММО класних керівників  Блог Под'ячевої Любові Леонідівни

7 пункт
Впродовж 2019-2020нр. музей поповнився світлинами та плакатами періоду воєнних дій на території Афганістану.  Документація музею в наяавності (Паспорт та Інвентарна книга експонатів). Щомісяця шкільні екскурсоводи провдять для учнів цікаві екскурсії, згідно плану роботи музею та виховної роботи школи:
- Традиції і побут Бессарабії - 5 клас;
- Друга світова війна  (період окупації ) - 6 клас;
- Афганці - учасники військового конфлікту - 9 клас;
- Наші односельчани - учасники АТО - 9-11клас.

 8 пункт
Виховна робота нашої школи охоплює всі сфери шкільного життя, весь навчально-виховний процес, де в центрі уваги стоїть особистість учня з її інтелектуальним, фізичним та творчим потенціалом.Упродовж багатьох років багато уваги приділяється охороні життя і здоров’ю дітей, створюються необхідні умови для валеологічної освіти та виховання учнів, їхньої участі в оздоровчо-освітніх заходах в позаурочний час; забезпечується дотримання санітарно-гігієнічних норм і техніки безпеки. Діяльність педагогічного колективу спрямовується на запобігання вживанню учнями алкоголю та наркотиків, іншим шкідливим звичкам, контролюється організація харчування і медичного обслуговування учнів, превентивні заходи проти прояву насильства. Враховуючи досвід роботи в цьому напрямку, педагогічний колектив розробив концепцію розвитку Школи сприяння здоров’ю.
Основними педагогічними ідеями, на яких ґрунтується концепція діяльності та розвитку школи сприяння здоров’я, є:
- ідея індивідуально орієнтованого навчання;
- ідея індивідуальної педагогічної підтримки;
- ідея нових інформаційних технологій навчання;
- ідея колективної творчості;
- ідея навчання в процесі роботи, спілкування.

9 пункт
Види контролю з боку адміністрації: накази, засідання педради та МО.
10 пункт
формування в молодого покоління високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до його культури;

формування моральної активності особистості, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, миролюбності, готовності допомогти іншим, обов’язковості, ввічливості, делікатності, тактовності; вміння працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення;протистояти виявам несправедливості, жорстокості;
формування усвідомлення природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою; екологічної безпеки, критичної оцінки споживацько-утилітарного ставлення до природи, вміння протистояти негативним проявам;
виховання особистості, яка має систему елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері;
виховання усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя;
формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я.
Висновок
Тільки дякуючи спільній роботі усього педагогічного колективу школи, виховна робота стоїть на високому місці.

Немає коментарів:

Дописати коментар